תרבות, ניכור, שיעמום, ויאוש

עברתי דירה לבלוג המאזין – http://www.listener.co.il

למה להשתמש בג'ימייל?

Posted by עידו שחם ב- מאי 25, 2007

גוגל שידרגה בג'ימייל את נפח הקבצים שאפשר לצרף למייל ל-20 מגה, חדשות נחמדות ביותר. אבל מה שבאמת גדול בחדשות האלה זה הוידאו שהם צירפו – מחזה הזוי ושמו "למה להשתמש בג'ימייל?" – המלצות למה להשתמש בג'ימייל (כאילו, דה) בעזרת בובות על חוט שעשויות בעיקר מציוד משרדי. גאוני.

אני מאוד שמח לראות כל פעם מחדש איך גוגל שוברים לגמרי את השבלונה של קוד ההתנהגות של חברות ההיי-טק. אם עד גוגל האימג' של חברות ההיי-טק נע בין משעמם ויבש, דרך מלוטש ומצוחצח, וכלה בקול לכאורה. גוגל יכלו להתנהג כמו כל הקונגלומרטים, אבל במקום זו הם בחרו בדרך אחרת.

כמעט כל מי שעבד בהיי-טק יודע שיש בחברות הווי פנימי מצחיק והזוי שהחברה מסתירה מאחורי הפיירוול של המקצעונות והקורקטיות. זה כל כך כיף לראות שבמקום ללכת אחרי העדר גוגל הולכים בהפוך על הפוך – מביאים את ההווי הפנימי ואת האמת שלהם ישר לפנים. ישנה האפשרות שמה שאנחנו רואים זה רק קצה הקרחון ולמעשה בתוך החברה הדברים יותר מוזרים ומוטרפים ממה שמוצג לנו. אם כן, גוגל, היר איי קאם!

כמובן שגוגל מגבים את רוח השטות שלהם בטכנולוגיות יפות ורווחים אסטרונומיים ככה שאנשים לוקחים אותם מאוד ברצינות אחרי שהם מפסיקים לצחוק. אז אם גוגל אכן זוממים להשתלט על העולם, לפחות יהיה ממש כיף. תהינו מההצגה.

[gv data="uBbmiQhuAhU"][/gv]

מודעות פרסומת

3 תגובות to “למה להשתמש בג'ימייל?”

  1. חביב ביותר.
    אם כי, בשלב כלשהו עולה השאלה – עד כמה מדובר בהווי חברה אותנטי, או שמא זהו פרסומאי ממולח שיודע מגניבות מהי?

    אני לא יודע מה המצב בגוגל עצמה כמובן, אבל יש לא מעט חברות שמנסות לשדר "מגניבות". גוגל מצליחה הרבה פעמים, אולי בגלל שהדי.אנ.איי הארגוני שלה באמת מכיל את זה. אבל לי תמיד יש חשד שזוהי תדמית ותו לא.

  2. גולי said

    לי אישית אין שום ספק שמדובר במנגנון PR מכוונן היטב ומשומן בכמויות גדולות מאוד של כסף.

    אין לי לינק עכשיו, אבל נתקלתי כבר בכמה חברות שמספקות שירותים מהסוג הזה שיכולים לגרום לחברה להראות ממש מגניבה. כמובן שזה עולה הרבה מאוד כסף.

    מאנשים שעובדים עם גוגל בכל מיני תחומים שמעתי שהחברה הרבה יותר סגורה ממה שהיא מנסה לצייר את עצמה במדיה. לא ניתן לדבר עם אף אחד בתוך החברה מלבד אנשי שירות הלקוחות שלה, וגם שם, מאוד קשה ליצור קשר אישי עם נציג ולעבוד איתו/ה לאורך זמן. הם מגינים על העובדים שלהם בקנאות.

    אני לא חושב שכל הדברים האלה האם בהכרח רעים, אבל הם בהחלט לא ספונטניים כמו שהם מנסים להתצטייר.

  3. drazick said

    מתי יהיה RTL בג'ימייל???

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

 
%d בלוגרים אהבו את זה: