תרבות, ניכור, שיעמום, ויאוש

עברתי דירה לבלוג המאזין – http://www.listener.co.il

ירקות

Posted by עידו שחם ב- אוקטובר 15, 2009

כתבתי פוסט בבלוג של המעסיק החדש שלי, Dice Marketing. כן, עשיתי שיפט קרייריסטי. עזבתי את מסדרונות ההיי-טק האפרוריים לטובת עולם השיווק והמיוזיק ביזנס הססגוני.

בחדשות אחרות, הקבוצה להבאת אושנסייז ארצה כבר מונה מעל ל-200 איש! איזה כיף, לא האמנתי שנגיע צ'יק צ'ק למספר הזה ואני מאמין שיש פוטנציאל להגיע עוד יותר גבוה. בקרוב יהיו הפתעות לחברי הקבוצה, ובינתיים אני מזמין אתכם לבחור מהו אלבום אושנסייז האהוב עליכם.

ואחרון חביב, אינדינגב בסופש! אחרי ששנה שעברה נשארתי מבויש ונכלם מחוץ לחגיגה המדברית, השנה אני לגמרי בפנים. אז אם אתם רואים אותי ומזהים, או אפילו רק חושדים שזה אני, בואו להגיד שלום. נכון, זה קצת מוזר, אבל כיף לי להכיר את הקוראים שלי ולהחליף כמה מילים על מוזיקה.

אל תשכחו להציץ במדריך להשרדות בפסטיבלי מוזיקה, הוא עלול להיות מועיל ביותר גם לאינדינגב. יש לכם טיפ ספציפי לאינדינגב? בכיף, תנו לנו אותו בעמוד הפסטיבל.

שיהיה לכולנו אינדינגב שמח!

תגובה אחת to “ירקות”

  1. שיהיה במזל טוב! אני ממש שמח בשבילך שמצאת כיוון יותר מספק בחיים מבחינת עבודה, זה אחד הדברים הכי חשובים היום.

    תהנה באינדינגב!

להשאיר תגובה

 
